
Ha valaki megsérült?
Minden esetben hívjon mentőt, és értesítse a rendőrséget. A baleset következtében kialakult helyzetet csak akkor szabad megváltoztatni, ha az a sérült védelme, vagy a forgalom biztonsága érdekében szükséges. A baleset résztvevői a helyszínt ne hagyják el, kivéve, ha elsősegélyre van szükségük.
Ha személyi sérülés nem történt, de anyagi kár keletkezett?
Minden esetben ki kell tölteni az Európai baleseti bejelentőlapot („kék-sárga formanyomtatvány”), és mindkét félnek alá kell írni. A kitöltésnél kérjük, mindig ügyeljenek az adatok helyességére, és az egyértelmű tények rögzítésére. A baleset helyszínét semmiképp sem szabad elhagyni a baleseti bejelentő lap kitöltését megelőzően, mert az feljelentést von maga után.
A károkozó felelősségét minden esetben írásban ismertesse el (pl. a baleseti bejelentőlap megjegyzés rovatában feltüntetésre kerül: Az okozott kárt elismerem)!
Minden esetben kérjen rendőrségi intézkedést!
Ha van kéznél fényképezőgép, minden esetben készítsenek fotót a baleset helyszínéről!
Minden esetben értesítse a BVT Flottakezelő Kft. ügyfélszolgálatát!
Külföldi baleset esetén?
Külföldi baleset esetén ne írjon alá, és a felelősség bizonyítására ne fogadjon el semmi olyan idegen nyelvű iratot, amelyet nem ért, vagy nem tud lefordítani. Saját érdekében fontos feljegyezni minden olyan információt, amely a későbbiekben megkönnyíti az ügyintézést (pl.: a károkozó külföldi felelősségbiztosítójának a nevét, a birtokában lévő biztosítási zöldkártyájának számát, és érvényességi idejét).
Ha a hatósági eljárás súlyosan sérti érdekeit, kérjen segítséget a nagykövetségtől vagy a konzuli szolgálattól.
Minden esetben kérjen rendőri intézkedést!
Minden esetben értesítse a BVT Flottakezelő Kft. ügyfélszolgálatát!
Mi a teendő abban az esetben, ha a bérelt gépjármű működése nem rendeltetésszerű?
Abban az esetben, ha az Ügyfelünkkel kötött szerződés tartalmaz szervizszolgáltatást a szervizigényt a BVT Flottakezelő Kft. ügyfélszolgálatán kell bejelenteni. Az igényelt, észlelt hibákat cégünk egyedileg egyezteti a szakszervizekkel, szem előtt tartva, hogy minden esetben csak a szükséges javítások kerüljenek elvégzésre a lehető legkedvezőbb áron. Szükség esetén cseregépjárművet biztosítunk Ügyfeleink részére. Az Önökkel történt egyeztetés alapján cégünk a gépjárműveket bejelenti a szakszervizbe, melynek időpontját és pontos helyszínét minden esetben írásban visszaigazoljuk. Önnek ezen igazolás szerint szükséges megjelennie az adott szervizben, hogy a karbantartási munkák elvégzésre kerüljenek. Minden esetben ellenőrizze, hogy a szervizmunkát követő átvételnél az átadás-átvételi dokumentumon szereplőket betartották, azaz az autót kipróbálva, a javítást elmagyarázva kapja meg. Amennyiben akár a gépkocsival, akár az autóhoz kapcsolódó szerviz szolgáltatással kapcsolatban hiányosságot, vagy hibás javítást észlel, azt a munkalapon kell feltüntetni, és annak egy másolatát a ügyfélszolgálathoz eljuttatni.
Amennyiben szerződéskötéskor a „hozom-viszem” szolgáltatást is választotta, úgy az autó telephelyről szervizbe, és onnét való visszaszállításáról kollegáink gondoskodnak.
Mikor kerül sor a szezonális gumiabroncs cserére?
A gépjárművek szezonális gumiabroncs cseréjére minden év október-november, valamint március-áprilisban kerül sor, az időjárási viszonyokhoz igazodva. A szezonális gumicserét megelőzően egyeztetjük Önnel a gumiabroncscsere praktikus időpontját. Ezután rendeljük meg a munkát a minősített alvállalkozótól, melynek pontos időpontjáról és helyszínéről írásos visszaigazolást küldünk az Önök részére. A leszerelt gumiabroncsok tárolásáról cégünk gondoskodik, így Önnek csak a visszaigazolt időpontban szükséges az adott szervizben megjelennie.
Milyen üzemanyagkártya választható az adott szolgáltatás keretén belül?
Gépjárművenként 1 db rendszámra szóló üzemanyagkártya igénylésére van lehetőség. Az üzemanyagkártya akár bérelt gépjárművenként eltérő felhasználási jogosultságát Önök határozhatják meg. A kártyahasználat készpénz nélküli, kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít Ügyfeleink számára.
Mi a teendő a határozott idejű bérleti szerződés lejártakor?
A futamidő lejártát megelőzően a jármű további sorsát minden esetben egyeztetjük Ügyfeleinkkel. Abban az esetben, ha Ön nem szeretne vevőt kijelölni, sem pedig továbbhasználni nem kívánja a bérelt gépjárművet, csupán egy dolga marad: az előre egyeztetett időpontban és helyszínen visszaszolgáltatni a használt gépjárművet a BVT munkatársa részére. Ezt követően gondoskodunk a gépjármű értékesítéséről.
Természetesen bízunk benne, hogy a használt gépjármű leadásával egyidőben lehetőségünk nyílik átnyújtani a hosszú távú sikeres együttműködésünk zálogát, egy új, tartós bérlet keretén belül bérelt gépjármű indítókulcsát.
Mi a teendő amennyiben a gépjármű meghibásodik?
A BVT Flotta Assistance a nap 24 órájában, a hét minden napján áll ügyfelei rendelkezésére Magyarországon és egész Európában, hogy megkönnyítse a meghibásodott gépjárművek szervizelését, az utasok továbbutazását. A gépkocsi állapotától függően helyszíni javítást vagy szervizbe szállítást, külföldről – szükség esetén – hazaszállítást szervezünk.
Mire figyeljen, mielőtt Európai Unión kivülre utazik bérelt gépkocsijával.
Ha a BVT Flottakezelő Kft. tulajdonában lévő gépkocsival Európai Uniós országon kívülre utazik, vezetői meghatalmazásához közjegyzői hitelesítés szükséges.
Tervezett utazás előtt hitelesítési kérelmet kérjük, legalább 5 munkanappal az indulás előtt jelezze, hogy a meghatalmazás időben elkészülhessen. Az eljárás díja a bérlőt terheli.